Новини та статті

Apple видалила всю рекламу з Shazam

Днями компанія Apple випустила оновлення для свого сервісу по розпізнаванню музики Shazam. Головним нововведенням  стало те ,що  реклама стала повністю відсутня. Компанія позбулася рекламних оголошень не тільки в версії додатка під iOS, але також і під Android. Що стосується платного Shazam Encore, який завжди відрізнявся від безкоштовного побратима лише наявністю реклами, найімовірніше його чекає незавидна доля і видалення з фірмового магазину App Store.

Про плани Apple очистити Shazam від рекламних оголошень стало відомо ще у вересні, і тільки зараз вони були втілені в життя. Фірмовий додаток після поновлення тепер виглядає наступним чином:

Про подальші способи монетизації Shazam поки нічого не відомо, однак можна припустити, що сервіс з розпізнавання музики отримає ще більшу інтеграцію з Apple Music, і тим самим стане хорошою підмогою в умовах подальшої конкуренції з іншими стрімінговими платформами.

Однойменний сервіс з розпізнавання музики з моменту свого запуску займав лідируючі позиції в магазині додатків App Store. Сукупна кількість завантажень Shazam вже перевищила цифру в 1 мільярд. Щодня користувачі за допомогою даного сервісу розпізнають понад 20 мільйонів композицій, і з кожним днем ця цифра стає тільки більшою.

Нагадаємо, що в грудні минулого року Apple завершила операцію з придбання популярного сервісу для розпізнавання музики. Вартість придбання Shazam так і не була розкрита, проте багато експертів припускають, що американська корпорація могла заплатити за сервіс до 400 мільйонів доларів.