Наприклад: iphone 5c 16gb або ipad air
Корзина
(пусто)
 

093 033 09 09
063 33 265 25

063 022 66 77
067 1 0990 33

0 68 422 77 72

Пн. - Сб.: 10:00 - 20:00 Нд.:12-00 - 18.00

Apple випустила фотоальбом, присвячений рекламній кампанії "Знято на iPhone"

Apple випустила фотоальбом, присвячений рекламній кампанії "Знято на iPhone"


Рекламна кампанія «Знято на iPhone», яка стартувала по всьому світу в 2014 році, виявилася настільки дієвою і популярною, що в Купертіно вирішили віддячити їй учасників особливим подарунком. Ним став ексклюзивний альбом з найкращими фотороботами, надісланими користувачами iPhone з усього світу. Чи не подумує дехто зайнятися видавничим бізнесом?

Зовні альбом нагадує представлену двома тижнями раніше книгу «Designed by Apple in California». Обидва видання виконані в загальній стилістиці, розрізняючи хіба що забарвленням обкладинок і, як не дивно, габаритами. Розглядати «Галерею», а саме таку назву отримав збірник, належить в горизонтальній орієнтації, тоді як Артбук - у вертикальній.

Новий альбом - друга частина серії, дебют якої відбувся в минулому році. Тоді крім самого видання Apple надіслала фотографам пару кипенно-білих рукавичок. Мабуть, натякаючи на високу цінність альбому і вимагаючи до нього особливо дбайливого ставлення. Комплектація подарункового видання 2016 року випуску з невідомої причини вийшла не настільки багатою.
Куди важливіше, втім, виявилося його наповнення. Альбом містить кілька сот сторінок, на кожну з якої нанесено від одного до десятка зображень. Кожне з них свого часу минуло ретельний відбір і було відзначено як кращих робіт справжніми професіоналами своєї справи. Мабуть, придумати більш бажаний подарунок і справді було б складно.

Читайте також:

10 причин купити iPhone 4s просто зараз
Глава Apple зізнався, що він гей
iPhone 6s залишили на вулиці без нагляду, щоб перевірити людей на чесність
Як звільнити кілька додаткових гігабайт на iPhone і iPad без джейлбрейка
Apple назвала терміни виходу «розумних» годин Apple Watch

Коментарі до статті:

comments powered by Disqus